Moderatorius: Astro-Meška

Parašė Tomas2222
#376346 Labas, jei bipoline eiga be psichoziu. Ir niekiek nesiriša su šizoafektu. Tai galima pabandyt taikyt psichoterapinius metodus...
Tas pasveikimas tebuvo remisija, tavo mamai kaip cia isireiskus... reikia skirt rupestinguma. Pirma išsiaiskint depresijos priezastis. O po to galima atsekt pagal ivykiu seka del ko kilo manine busena. Nes ta begaline euforija daznai turi baisesniu pasekmiu nei liudesys. Manija yra neadeakvatus dziaugsmas, proporcingai tiek kiek buvo liudesio. Pirma tavo mama pati turi noret stengtis pasveikt, o kad vartojo tabletes tai nereiskia, kad tikejosi isviso pasveikt.
Butinai ir pats ligonis turi dometis savo liga nes cia jis pagrindinis dalys, bei kiti su juo turi kalbet nuosirdziai be apgaudinejimu. Tada kazka imanoma dar padaryt jei nevelu.
Parašė latte
#378487
Tomas2222 rašė:Labas, jei bipoline eiga be psichoziu. Ir niekiek nesiriša su šizoafektu. Tai galima pabandyt taikyt psichoterapinius metodus...
Tas pasveikimas tebuvo remisija, tavo mamai kaip cia isireiskus... reikia skirt rupestinguma. Pirma išsiaiskint depresijos priezastis. O po to galima atsekt pagal ivykiu seka del ko kilo manine busena. Nes ta begaline euforija daznai turi baisesniu pasekmiu nei liudesys. Manija yra neadeakvatus dziaugsmas, proporcingai tiek kiek buvo liudesio. Pirma tavo mama pati turi noret stengtis pasveikt, o kad vartojo tabletes tai nereiskia, kad tikejosi isviso pasveikt.
Butinai ir pats ligonis turi dometis savo liga nes cia jis pagrindinis dalys, bei kiti su juo turi kalbet nuosirdziai be apgaudinejimu. Tada kazka imanoma dar padaryt jei nevelu.

O kaip nuspręsti, kada jau vėlu? :)
Vartotojo avataras
Parašė Astro-Meška
#398128 Kažkaip prieštaraujančios info randu apie bipolinį kur vietoj depresijos irzlumas, nerealus pyktis iš oro, vienur rašo, kad galima diagnozuoti bipolinį, kitur rašo, kad būtinai turi būti ir depresija... Manija labai ryški. Nesigydo... tai kenčiam visi aplinkiniai. :death
Vartotojo avataras
Parašė Vaiduk
#405088 O imanoma nulipt nuo leponexo? Ar abstinencija buna, jei nutrauki vartot? Gydytoja sake, kad nevisi gali pakelti tokia doze. Kas buna jei nepakeli leponexo?
Parašė Ramunyte
#421370
Vaiduk rašė:O imanoma nulipt nuo leponexo? Ar abstinencija buna, jei nutrauki vartot? Gydytoja sake, kad nevisi gali pakelti tokia doze. Kas buna jei nepakeli leponexo?

Sveiki,ar jums netiko leponex ?kaip nutraukete?
Vartotojo avataras
Parašė Matti
#423968 Sveiki,

Lankiausi pirmą kartą pas psichiatrę po 15 metų pertraukos rekomenduojant psichoterapeutei. Paskutinius keletą metų nesustodama dirbdavau, be savaitgalių, dienomis ir naktimis, jei tik užpuldavo slogi nuotaika, nustodavau verkt ir dirbdavau toliau, lyg koks mygtukas išjungia emocijas, beveik nemiegojau, o paskutinį pusmetį palūžau ir nebenorėjau lipti iš lovos, nors nuotaikos vis tiek šokinėdavo net kelsi kartus per dieną ir gana ryškiai, nuo "bet kaip gali būti taip gražu, plyš širdis nuo džiaugsmo dėl wtf smulkmenos" iki "nežinau kas vyksta, bet nebegaliu, užmuškit mane" skendint ašarose.

Pas psichiatrę apsilankius ji išrašė Lamotriginą + Tiapridal , stabilizuoti nuotaikai ir nerimui, įtaria bipolinį ir generalizuotą nerimą. Šiuo metu esu gana gerame taške, neužpuola staigūs liūdesiai, na bet kai jie užpuola jau nebeturiu jėgų krieptis pagalbos, tad pagalvojau nieko nelaukti ir kreiptis į psichiatrę.
Pas psichiatrę apsilankius ji išrašė Lamotriginą + Tiapridal , bet paskaičius informaciją apie Tapridal mano nerimas sukilo dar stipriau. Psichiatrė buvo gana atidi, bet išrašiusi Lamotriginą tarstelėjo "ai, o gal pabandom ir Tapridal, tik ryte, ai nu gal ryte ir vakare. Ir jei nerimas sukils gali išgert ir momentaliai vieną.", tai baisiai išsigandau to" pabandom".

Gal kas vartojote Lamotriginą 50mg su Tiapridal 100 mg ( 1 ryte 1 vakare)? :phone
Ir išvis, ar kam pavyko stabilizuoti tuos nuotaikos šuolius, kurie taip išvargina...
Vartotojo avataras
Parašė Kurama
#424389 man kažkada įtarė bipolinį. Buvo nuotaikų šuoliai. Gėriau litį, depakiną. Nežinau ar yra bipolinio pas mane. Šiaip dabar diagnozė šizoafektinis+ depresija. Šuolių nebėra. Gal čia su amžiumi? Gal man ten paauglystės kokie šuorai buvo. :kazokas
Parašė Ramunyte
#424521
Kurama rašė:man kažkada įtarė bipolinį. Buvo nuotaikų šuoliai. Gėriau litį, depakiną. Nežinau ar yra bipolinio pas mane. Šiaip dabar diagnozė šizoafektinis+ depresija. Šuolių nebėra. Gal čia su amžiumi? Gal man ten paauglystės kokie šuorai buvo. :kazokas

Labas,bet tu gydaisi?gal tada šuorus ir sustabde ,bet taip pilnai gali buti su amžiumi lengvėja gal,nes paauglyste ir taip šuorai o dar tame lauke susirgti tokia liga va kaip mums tai tikrai baisu :oops:
Parašė Ramunyte
#424524
Matti rašė:Sveiki,

Lankiausi pirmą kartą pas psichiatrę po 15 metų pertraukos rekomenduojant psichoterapeutei. Paskutinius keletą metų nesustodama dirbdavau, be savaitgalių, dienomis ir naktimis, jei tik užpuldavo slogi nuotaika, nustodavau verkt ir dirbdavau toliau, lyg koks mygtukas išjungia emocijas, beveik nemiegojau, o paskutinį pusmetį palūžau ir nebenorėjau lipti iš lovos, nors nuotaikos vis tiek šokinėdavo net kelsi kartus per dieną ir gana ryškiai, nuo "bet kaip gali būti taip gražu, plyš širdis nuo džiaugsmo dėl wtf smulkmenos" iki "nežinau kas vyksta, bet nebegaliu, užmuškit mane" skendint ašarose.

Pas psichiatrę apsilankius ji išrašė Lamotriginą + Tiapridal , stabilizuoti nuotaikai ir nerimui, įtaria bipolinį ir generalizuotą nerimą. Šiuo metu esu gana gerame taške, neužpuola staigūs liūdesiai, na bet kai jie užpuola jau nebeturiu jėgų krieptis pagalbos, tad pagalvojau nieko nelaukti ir kreiptis į psichiatrę.
Pas psichiatrę apsilankius ji išrašė Lamotriginą + Tiapridal , bet paskaičius informaciją apie Tapridal mano nerimas sukilo dar stipriau. Psichiatrė buvo gana atidi, bet išrašiusi Lamotriginą tarstelėjo "ai, o gal pabandom ir Tapridal, tik ryte, ai nu gal ryte ir vakare. Ir jei nerimas sukils gali išgert ir momentaliai vieną.", tai baisiai išsigandau to" pabandom".

Gal kas vartojote Lamotriginą 50mg su Tiapridal 100 mg ( 1 ryte 1 vakare)? :phone
Ir išvis, ar kam pavyko stabilizuoti tuos nuotaikos šuolius, kurie taip išvargina...

Mes geriame lamictal 100mg su kvetepinu ,suvalde nuotaikas ,nes taip pat buvo nuotaikos šuoliu manija ,depresija,tik mums laiko reikėjo .kaip ir manau kiekvienam vaistui reikia laiko.
Vartotojo avataras
Parašė Kurama
#424985
Ramunyte rašė:
Kurama rašė:man kažkada įtarė bipolinį. Buvo nuotaikų šuoliai. Gėriau litį, depakiną. Nežinau ar yra bipolinio pas mane. Šiaip dabar diagnozė šizoafektinis+ depresija. Šuolių nebėra. Gal čia su amžiumi? Gal man ten paauglystės kokie šuorai buvo. :kazokas

Labas,bet tu gydaisi?gal tada šuorus ir sustabde ,bet taip pilnai gali buti su amžiumi lengvėja gal,nes paauglyste ir taip šuorai o dar tame lauke susirgti tokia liga va kaip mums tai tikrai baisu :oops:

Gydausi, bet normotimikų negeriu. Geriu AD ir neuroleptikus.